Balada pentru tine…

Si acum un proiect care m-a gadilat in orgoliul de medicinista, DeeDee proudly presents:

Uitati-va la el in HQ.
Am pus mai multe explicatii in description pe youtube, si am sa le bag si aici, ca sa nu mai trebuiasca sa cititi acolo:

„Hanbun No Tsuki Ga Noboru Sora este un anime nou, poate ca multi nu il cunosc, si are numai 6 episoade, dar este cu siguranta ceea ce cautam pentru aceasta melodie. Vorbeste despre fragilitatea vietii, si fragilitatea iubirii, care este incercata de cel mai mare blestem: boala letala incurabila de care sufera Rika, o boala cogenitala care ii omorase si tatal cand ea era mica.
Yuichi este si el pacient, dar internat cu o boala in curs de vindecare, si sufera enorm cand este pus in fata situatiei de a o pierde pe Rika – dar pana la urma alege sa traiasca o fericire temporara alaturi de fata: „Rika, hai sa ramanem impreuna pentru mult timp!”, decat sa o abandoneze, si ii infrunta cu curaj pe mama si pe doctorul ei, speriati ca fata ar putea fi ranita de el.

Acest AMV inseamna mult pentru mine (medicinista din mine), mai ales pentru ca prezinta viata in spital atat de bine; oamenii mor, suferinta e reala, toate faptele au consecinte, nu exista miracole – si totusi, o minune este tot ce putem spera, nu?”

Niste chestii tehnice: stiu ca am dat-o in bara la vreo 2-3 incadrari la poze, dar m-am chinuit cu adevarat sa le incadrez si ele nu mergeau:(( mi-am stors nervii cu ele, adica m-am straduit, dattebayo! Si tot nu au iesit atat de dramatice cum vroiam eu:((

Aaa, si sa stiti ca am toleranta scazuta pt oamenii care imi dau comentarii cum ca am stricat frumusete de melodie:)), in vreme ce slide-uri cu Bubulina si Puiutul meu primesc comentarii de genul „ce poveste de dragoste frumoasa”, „sa fiti fericit”, etc. (uuu, de-abia astept sa-i vad comentand!)

M-am alaturat unui studio numit „Blue Blood Studios”, creat de bunik666 de pe youtube, si in care deocamdata suntem numai noi doua.
Iata channelurile ei:
http://www.youtube.com/user/AMVMakerKAndy

http://www.youtube.com/user/bunik666

Ea s-a specializat in amv-uri pe Naruto (anime ultrafolosit), si e mai preocupata de efecte, dar daca invatam una de la cealalata, si de la toti cei care ni se vor alatura, cred ca vom reusi sa facem ceva cu adevarat bun ^.^

Lasă un răspuns

