Bleach in Neamul lu’ Penes Curcanul, participant NijiKon 2008

Cu acest AMV am participat la NijiKon 2008, a ajuns intre finalisti dar nu fost premiat din cauza unor probleme tehnice pe care le are.
Imi amintesc si acum cate probleme mi-a facut, calculatorul meu s-a virusat brusc cand era gata in proportie de 90%, si a trebuit sa-l reiau de la zero si am lucrat in rapid, dat fiind faptul ca ama propiam de data limita a trimiterii AMV-urilor in concurs. De asemenea, am avut probleme tehnice cu anumite programe ajutatoare, si a trebuit sa sacrific din calitatea clipurilor mai ales din cauza de lipsa de spatiu pe calc…
In total, cu tot cu luare de material, pregatiri, etc mi-a cam luat o luna – si ii multumesc lui EarthKamui care m-a ajutat cu episoadele din Bleach. Muzica o aveam deja.

Sper sa va placa celor care nu ati vazut deja acest AMV;))
Multumesc tuturor celor care m-au sustinut si ma sustin:P

Muzica: Neamul lu’ Penes Curcanul
Anime: Bleach ^.^

Lasă un răspuns

