Legenda lu’ Tohru , participant la Otaku Festival 2009

Mie imi place numarul 3, si am vrut sa am si de data asta triada completa de cantece de la fara zahar:P Mochinron desu, din moment ce aceasta era singura melodie ramasa mai acatarii pt editat (desi initial nu stiam cu ce sa o fac), am amanat acest proiect. Si apoi am vazut Fruits Basket si am avut un moment triiiinnnng!!! (sau Evrika), si iata ca s-a nascut^^

AMV Project Sakura, dar nu am reusit sa ajung printre finalisti. Il dedic lui SaiSenseiStudio, care a luat locul 1 la concursul meu de AMV-uri de pe celalalt cont, cel sters.

This is dedicated to SaiSenseStudio, who won 1st place on my competition on the other account. Therefore, I promised I’d dedicate to him the AMV that I’ll participate at Otaku Fest with. I was hoping for a prize, but however, to my surprise, this AMV didn’t make it into the finalistis. But people sure seem to appreciate it, even with my few technical screw-ups. I’ll probably never work with AE! I’m not perfect, and neither are my AMVs, but I’m trying my best in order to so something that will make people laugh and enjoy themselves. I believe laughter is the best cure in the world. A big thank you, all my friends and supporters, without you I hadn’t made it this far!

De asemenea, tin sa le multumesc celor care mi-au trimis filmuletele cu Dan Diaconescu: munteanudorina, si speech-ul lui Obama – nu mai stiu cum se numeste, mesajul mi-a disparut impreuna cu vechiul cont.

Well…enjoy! M-am straduit sa fac ceva placut, amuzant, un adevarat urmas al lui Anime Lav Stori, si stiu ca nu o sa va dezamageasca acest AMV. Nu uitati sa comentati la sfarsit! Criticile obiective sunt binevenite, e clar ca ceva nu e bine daca nu am ajuns cu el in primii 13 (din aproximativ 25).

Anime: Fruits Basket, Shugo Chara, Naruto
Muzica: Fara Zahar – Legenda Caprii

Lasă un răspuns

