Luceafarul

Nu imi apartine, e de pe vremea cand tata era elev.

[fragment]

A fost odata ca-n povesti

A fost ca niciodata

Din rude mari imparatesti

O baliga de fata

Avea un nas de 7 coti

De zgaria pamantul

Si-o caramida in chiloti

Sa nu o zboare vantul.

[despre coborarea luceafarului]

Si cum veni din cerul nalt

Mai iute decat gandul

Dadu cu fundul de asfalt

De dudui pamantul.

Luceafar drag, vedea-te-as mort

Cu burta sus la soare

De ce tu esti nemuritor

Iar eu sunt muritoare?

In lumea mea daca nu vii

In lumea mea de astrii

Ma c*c pe dintii tai zglobii

Si ochii tai albastri.

3 gânduri despre „Luceafarul

  1. A fost odata c-an povesti
    A fost ca niciodata
    Din rude mari imparatesti…
    O baliga de fata

    Si-avea un nas de sapte cotzi
    De zgaria pamantul
    Si-o caramida in chiloti
    Sa n-o darame vantul

    El…o privea cu mult extaz
    Si vanat la culoare
    Ca un furtun de aragaz
    Decolorat de soare

    Venit din cerul lui inalt
    Mai iute decat vantul
    Dadu cu curul de asfalt
    De gauri pamantul

    Ca un parasutist drogat
    Ce intra in deruta
    Cand afla dupa ce-a picat
    Ca n-are parasuta


    Si-a mai amintit tata 😛 (scuze pentru greselile gramaticale (daca sunt))

  2. De-mi dai al nemuririi dar
    Şi de mă laşi de-acasă
    Iţi dau o sticla de Cotnar
    Şi-o oca de spirtoasă.

    De nu ma laşi am să mă jur
    Să cazi răpus de boală
    Şi n-ai să bei, futu-te-n cur,
    Nici apă minerală.

    Pe mine mama m-a învăţat. Pun şi restul când îmi amintesc. ^^

Lasă un răspuns

