Proiectul „Zboara, Puiule, Zboara!:Provocarea lui L”

Acesta este primul AMV comedy/parody, a fost un fel de incercare pentru mine, sa vad daca pot. Are cam un an si jumatate, si iertati-ma pentru calutatea clipurilor, dar pe vremea aia mi le downloadam direct de pe youtube si appi converteam, iar clipurile pierdeau iar calitate^^.

Am facut acest AMV inainte sa apara cultura si profaantorul de anime, dar vechiul cont mi-a fost sters. Ideea insa nu e originala:P mai vazusem fragmente din AMV Hell – primuk proiect cu aceatsa structura. Eu doar i-am dat un context – razboiul dintre L si Kira si am vrut sa imi demonstrez ca se poate face comedie si cu material 100% romanesc.

Piesele, reclamele si animeurile sunt trecute in ordine la sfarsit, daca aveti rabdare sa vedeti tot:P

Lasă un răspuns

