Jurnal de la mare (singurul post)

Va fi un singur post, pentru ca desi mi-am propus sa scriu in agenda ce se intampla in fiecare zi, timp de o saptamana, nu am reusit sa scriu decat in prima zi. Nu am transcris pana acum pentru ca eram ocupata sau din lene. So, enjoy^^ si la sfarsit aveti my Karaoke fail experience 😛

~~~~~~~~~~~~

There’s no justice!

Da, trebuie sa ma trezesc la 6 si da, m-am culcat la 2. Dar nu am dormit cum trebuie :(( si in plus, in loc sa ma trezesc la 6, m-am trezit la 5:23. Deja ma saturasem sa ma mai pacalesc ca voi putea adormi, asa ca am decis sa ma dau jos cin pat si sa ma pregatesc de plecare. Din fericire, asa s-a prelungit si timpul meu in baie & stuff, asa ca nu ma plang:P

Cand am iesit pe usa cu tata si sora mea, era 6.40 iar trenul nostru pleca la 7.35. Am stat in gara sa asteptam 3 sferturi de ora – si tot acolo mi-am dat seama ce uitasem acasa: ceasul-bratara de mana. *sniff* no biggie though.

Si pe peron, ghici cu cine m-am intalnit: cu Radu Mirica de la seria 4 ^.^ l-am recunoscut de la 10 m. Initial am crezut ca merge cu familia sau ceva, pentru ca era un domn mai in varsta  pe langa el, dar apoi am vazut ca merge in intampinarea Alexandrei. S-au reunit la 1 m de mine si am vrut sa ii salut, dar mi-am zis mai bine nu acum, sa aiba timp sa vorbeasca. Ii admir pentru relatia lor, sunt de cel putin 4 ani impreuna:P

Mai tarziu au trecut pe langa noi si Alexandra m-a recunoscut si mi-a facut cu mana. I-am facut si eu si m-am dus langa ei si am vorbit putin. Mergeau sa isi ia reviste de la chioscurile din gara ca sa nu se plictiseasca in tren.

Trenul a tras in gara cu 5 minute inainte de ora la care trebuia sa plece, si cu vagonul 20 inspre noi, iar noi aveam locuri in vagonul 4, asa ca tata si Raluca au alergat dupa mine, deschizatoarea de drumuri, printre oameni. (peronul era deja plin de oameni la ora aia, si mai alergau si altii).

Usa vagonului 4 se blocase, asa ca am urcat in vagonul 3 si am trecut din el in 4 repede, cautandu-ne locurile. Tata mi-a spus ca unii oameni isi pun bagajele in alta parte, asa ca e indicat sa jungem acolo cat mai repede sa ne punem bagajele pe locurile noastre. Din feicire, nimeni nu pusese nimic acolo, fusesem printre primii si ne-am asezat fericiti. 5 minute mai incolo, am vazut un nene plimbandu-se cu o valiza in brate, cautand loc:P

Sora-mea era in perioada bitchy, si aproape ca a luat la bataie un baiat care, fiind intors cu spatele catre coridor si cu un ditamai rucsac in spate, a lovit-o usor fara sa vada. L-a impins si a urlat la el sa-si ceara scuze. El se uita socat la ea, probabil indecis daca sa-si ceara scuze sau sa flirteze cu ea. Raluca era livida iar eu am impins-o in fata ca sa protejez bietul om. Sora mea e violenta cand e in in perioada aia. Aproape ca a luat un baiat la bataie pe strada o data. Si acum are si spray paralizant, so ferit-va de eaXD

Surpriza! Cateva minute mai tarziu am constatat ca, printr-o coincidenta gen „destiny”, Radu si Alexandra aveau locui tot in acel vagon, cam asa:

Am avut bunul simt sa ii las in pace:P in plus, eu eram cam somnoroasa, si am tras 2-3 reprize de somn. Mi-era frig la brate si Raluca mi-am imprumutat esarfa ei noua de la Accesorize turquoise. Mi-a fost mai cald si am reusit sa adorm putin. In rest, am ascultat muzica, m-am uitat la AMV-uri pe mp4 player si tot acolo am ascultat si prima lectie de conversatie in limba japoneza. Nu o rescriu, nu e importanta – era un dialog in aeroport cand doi englezi casatoriti se intalnesc cu un coleg de serviciu japonez al unuia dintre soti, se saluta, se prezinta, si li se ureaza bun venit in Japonia.

Ultimile 2 ore de calatorie cu trenul au fost cele mai amuzante. Raluca, tata si cu mine a facut misto de actualul boyfriend al Ralucaisi l-am antrenat si p vecinul nostru care mergea la Jupiter.

Tata a fost foarte amuzant, in special cand a sunat-o un fost si i-a vorbit surorii mele cam…fara cenzura la telefon, tata i-a zis: „vorbeste decent cu Raluca la telefon, altfel iti sucesc capul la spate. E superoferta, ti-l rasucesc 360 de grade”. Si am ras toti:P It was cool. El a zis-o mai bine, though. Si era un ton glumet, asa ca tipul nu a facut pe el:P

Dupa un drum cu microbuzul, am ajuns la hotel. Camera noastra e frumoasa, dar ii lipseste ceva foarte important: aerul conditionat. O sa ne coacem aici:(( Later edit: nu ne-am copt. Se face racoare daca tii usa de la balcon si cea de la intrare deschise, pentru ca sunt fata in fata. Si pentru ca suntem la capatul coridorului, unde e intuneric, e destul de safe.

Anyway, e ora 4 si acum avem voie oficial sa iesim afara. Speram sa ne intalnim cu Alexandra , prietena noastra de cativa ani buni a carei mama lucreaza la acest complex hotelier. Sunt 3 hoteluri in cmplex: Agat, Rubin si Coral. Noi stam la Agat:P la intrarea pe alee, tata a fost putin dezorientat – um, care e Agat? I was like WTF, venim aici de 4 ani, stiu ca in ultimii 2 ani nu am mai fost but still. In  fine, l-am condus eu acolo. Si l-am nimerit, da, fiinta care se rataceste este win la mare^^ L-am amenintat ca il spun lu’ mama ca era sa ne rataceasca. A, ce copil sadic sunt:D

Ajunsa in camera, m-am razgandit, nu il mai spun. Mi-a dat o camera noua, HP, care face poze frumoase, mult mai clare ca si calitate, si nu le misca, e mult mai buna decat vechea mea camera roz. Si nu e roz! Dar se deschide tot prin slide si arata bine^^

Seara, am mancat o shaorma – nu am mai mancat una e 3 ani! e buna:D Ca de obicei, tata si Raluca au terminat-o primii. Well, it sucks:P

~~~~~~~~~~~~~

In serile 2 si 3, am mers la o terasa karaoke. Acesta este rezultatul. Please don’t laugh^^

Comentariile pentru acest video sunt in video description, in engleza. Mi-e lene sa mai scriu.

Lasă un răspuns

