Oh, the FAN SERVICE!!!

Si chiar cand credeam ca muzicalurile Prince of  Tennis culmineaza la capitolul  Smexy cu Koori no Emperor am gasit ceva si mai si – culmea, cantat de echipa mea preferata, Rikkai Dai:D

Vreau sa fiu un sacou de-ala…poate chiar al lui Sanada…ah, nu-mi vine sa cred ca il insel pe NiouXD ce naughty sunt:P dar nu e vina mea, Sanada a devenit mult prea smexy aici:P Toti sunt^^

Avertismente: smexy, anime dudes in real live action, drools, nosebleeds, sensual sac suits^^


Sunt atat de smexy, incat in prima faza nu mi-am dat seama ca unii canta mai pe langa ton. Deh, sunt fata…

Fetele care tipa cand doi tipi ajung spate in spate sunt cu siguranta fane yaoi. As tipa si eu! Platinum Pair FTW!!!!!:P

Si ca sa alunece totul mai usor, dupa ce am vazut versiunea initiala (in uniforma de tenis), m-am prins ca de fapt asta e un cantec prin care vor sa ii „avertizeze” pe cei din echipa Seigaku ce o sa se intample daca se pun cu ei.

Lyrics translation:

We’ve got you cornered, there is no afterwards

It’s the end of the world –

For you, the edge of the cliff is very near.

Just ahead, there is no road to follow

You’ll keep on falling off the edge into hell –

For you, the edge of the cliff is very near.

We are nearing the summit of our climb to victory

Even though your dream was wasted, let’s talk with each other

And after we console you

Our laughter will make you cry.

Completely smashed, unable to stand up

This is the place where you met your limits –

For you, the edge of the cliff is very near.

Give it up already. There isn’t a next time.

Admit your defeat and feel the despair –

For you, the edge of the cliff is very near.

We are nearing the summit of our climb to victory

Even though your dream was wasted, let’s talk with each other

And after we console you

Our laughter will make you cry.

We’ve got you cornered, there is no afterwards.

It’s the end of the world –

For you, the edge of the cliff is very close…very close…very close!

Lasă un răspuns

