Tipii de la fereastra ta

Si aceasta ar cam fi prima mea parodie muzicala.

A inceput de la o reclama la Q-Fort, cea care foloseste chiar aceasta melodie. Stiti? Ploaie, castel, tipa bruneta cu parul lung, tip ud afara bate la geam.
Apoi, eu si tata am inceput sa fredonam melodia.
Si eu am zis „un borfas ud si diliu” la care tata a completat „inarmat cu-un bisturiu”

Iar eu mi-am zis ca am putea face un intreg cantec asa.
Treaba s-a amanat pentru ca nu am reusit sa gasesc instrumentalul, dar azi la cor am deci sa continui versurile, si am reusit sa termin tot cantecul. O colega a contribuit cu Heidi Klum („vreau si eu un actor/cantaret/something) care se termina in -um”), iar tata mi-a oferit versul „cu galosii-n viata ta”, pe care eu l-am transformat ulterior in „cu bocancii-n viata ta”, pentru ca mi se pare mai pervers.

Surorii mele i-a placut, la fel si catorva prieteni de pe mess, asa ca parodia a aterizat fix pe youtube:P

Melodia nu imi apartine, este Semnal M – La fereastra ta, asa cum multi probabil stiti deja. Negativul e cam…fragmentat pentru ca am gasit doar 51 de secunde si a trebuit sa imi tai si sa imi lipesc eu bucati, si nu sunt maestra in editare audio:P Un negativ intreg si bun e foarte greu de gasit:(
Videoul e cel mai simplu cu putinta (luat si pus 2 sparkle-uri de pe yt). Daca voi vrea sa editez ceva mai incolo, mai vad, dar deocamdata nu m-a interesat editarea video. As putea sa fac un duet cu tata, ar fi interesant:P

Luati nota de soprana care canta alto (yours truly avea din fericire, vocea incalzita de la cor. Si acolo am scris si versurile:P).

Si enjoy, bineinteles^^

Lasă un răspuns

