Reaching out to you

In capitolul 5 am acordat 2 premii de fidelitate pentru 2 persoane de pe ff.net care au citit fanficul si au comentat la fiecare capitol.

M-am reapucat sa scriu dupa 2 ani de pauza, cu multe chestii neterminate, si ceea ce trebuia sa fie un yaoi usor oneshot (apoi de 2 capitole), a ajuns sa aiba 5 capitole si chiar review-uri^^ asa ca am decis sa fac spontan un gest de multumire si i-am intrebat pe cei 2 care sunt personajele lor preferate nr 1 si nr 2 din prince of tennis, si le-am facut un set icon + sig. Adevarul e ca nici la GFX-uri nu m-am mai bagat demult, asa ca am cautat tutoriale:P

Sunt recunoscatoare pentru faptul ca am review-uri, pentru ca si eu sunt cititor avid si decat sa scriu cateva cuvinte, prefer sa pun favorites si story alerts. I’m such a jerk:P

In final, iata ce a iesit:

Namantos: (1)Kirihara Akaya, (2) Kaidoh Kaoru

Mikageshi: (1) Fuji Shuusuke, (2) Echizen Ryoma

Fanficul il gasiti aici: Reaching out to you

Preferabil sa vedeti tot anime-ul Prince of Tennis inainte, e plin de spoilere (pentru ca Liliadent Craza apare doar la Nationale, adica in OVA-uri)

Lasă un răspuns

