Despre Double Lariat si alte chestii

Tezuka no Double Lariat:


Draga Doriana
,
Cautand astazi poze cu Kaido Kaoru pentru un MEP part pentru ziua de nastere a unei fete din America, am dat peste…chestii cu Tezuka. Acum, eu daca as fi gasit aceeasi chestie cu Niou sau Yukimura, m-as fi entuziasmat si as fi tipat ca apucata:)) asa ca mi-am dat seama ca e cazul sa incep sa salvez si sa iti trimit:D
Pozele o sa ti le dau prin privat, dar vreau sa share-uiesc public cu tine (si alti fani PoT romani, aia putini dar buni) acest viddie:D

Are un lyrics sync atat de bun, cum nu am mai vazut demult. Si nu ma asteptam sa vad un AMV cu Tezuka pe o melodie de la Vocaloid. Aceasta se numeste Double Lariat si e cantata de Megurine Luka.
Azi am ascultat-o si eu integral pentru prima data, asa ca a fost obsesia mea pe ziua de azi:))

Ca sa va minunati si voi de editor, cat de bine le-a potrivit, iata versurile in engleza:

Double Lariat by Luka

An 85 cm radius is as far as my hands can reach
I’m going to show you now, so please stand back

It was fun just to spin, and I wanted to stay that way
When I just kept spinning I forgot how to stop
My pals around me spun much better than me
So I muttered, „Oh well,” and pretended to give up

A 250 cm radius is as far as my hands can reach
I’m going to start moving around now, so please stand back

It was fun to spin aimlessly, and I wanted to stay that way
If I kept on spinning aimlessly, I believed something could come of it
My pals around me could spin so much higher than me
So I pretended to sulk when my neck grew sore from watching from below

A 5200 cm radius is as far as my hands can reach
I’m going to start flying around now, so please stand back

What do you think? If my former self could see me now, would she be proud?
Though I’m growing dizzy and losing my balance

The streets of the town, observed with my head tilted 23.4 degrees
Suddenly became a color I’d never seen before

A 6300 km radius is as far as my hands can reach
I’ve realized that I can do it now, so please stand back

An 85 cm radius is as far as my hands can reach
When I someday grow tired of spinning, please stay by me.

Ok, acum am ajuns la categoria „alte 2 chestii”.

Ma mira ce stiri pot sa bage astia la TV. Sigur, mi-a placut ca au recunoscut fenomenul Vocaloid, dar dude…nu au pronuntat nici „vocaloid”, nici „miku hatsune” cand au vorbit despre concertul „diveri virtuale cu vocea sintetizata care strange mii de fani la concerte”, si i-a dat cu holograme, proiectie etc. Stire de 1 minut, ca sa stiti. Si au prezenat putin din melodia „world is mine” a lui Miku Hatsune, dar nu imi place cantecul (plus ca puteau sa aleaga altul, mai cunoscut / cu un dans mai bun, asa ca eu, ca sa va exemplific la ce se refereau, am sa pun video-ul Lukai de la Double Lariat:))

Imi place ca in loc sa foloseasca instrumentalele care se afla gratuit la dispozitia tutoror (marea majoritate a melodiilor Vocaloid sunt facute de useri de pe Nico Nico Douga), au adus instrumentisti adevarati. Si oamenii chiar par sa se distreze, acompaniind o…holograma. GG guys!!!

And the second thingy:
Prima parte a filmului „Harry Potter and the Deathly Hallows” va avea premiera in Romania vineri pe 26 noiembrie. Taman dupa examenul de la Pneumo, super!^_^
Cine vrea trailerul? *wink*

Nu mai pot astepta inca juma de an pentru partea a doua:((

Lasă un răspuns

