Geocaching

Am aflat de ceva timp, de la prietena mea Diana din Canada, despre acest fenomen, dar abia azi am ajuns sa caut cache-uri pentru prima data, spontan, sub indrumarea Mirelei.
Din cauza asta, poza nu e facuta cu un aparat foto sau ceva de calitate mai buna, ci cu camera de la mobil, fara setari cine stie ce.

Dap, poza e pixelata e veeery bad quality!
Mainile sunt ale lui Kitishor:P
In ea erau doua foi cu data si numele celor care au gasit-o si un fluturas albastru (parca).
Am fost foarte fericite ca am gasit-o, asa ca am decis sa ne alaturam si noi site-ului si sa mai cautam si altele!

Informatii despre cache aici:
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=5de6d266-b230-42c3-821e-59c48efbd75c

5 gânduri despre „Geocaching

Lasă un răspuns

