In autobuz

N-am mai fost demult cu autobuzul – adica, nu ca nu as mai fi intrat intr-unul vreodata, dar, stiti – sunt oameni care merg zilnic cu autobuzul. Ei bine, eu nu sunt una dintre ei.

Eu sunt cea care merge zilnic cu metroul, si abia acum, de curand, de cand am inceput sa merg la spitale ca Fundeni si Foisor in fiecare zi – am inceput sa merg din nou, zilnic cu autobuzul. Mama, prevazatoare, mi-a zis sa-mi fac abonament – si bine a facut.
Nu mai trebuie sa stau la coada la bilet si sa pierd autobuzul (mi s-a intamplat data) sau sa risc sa ma urc fara; sunt acoperita!

Iar intamplarea care urmeaza e adevarata. :))
In ziua urmatoare cumpararii acestui abonament (prima zi de folosire a lui), pe linia 66 statiile Obor – Fundeni, mi-a fost de mare folos, pentru ca am avugt o intalnire de gradul 3 cu o creatura pe care nu am mai vazut-o de 4 ani si pe care o credeam pe cale de disparitie: controlorul.

Controlorul (barbat), s-a urcat in 66 la statia Balotului, adica fix cu o statie inainte de capatul Fundeni. Comportament destul de ciudat, spun eu. De ce nu s-a urcat la Obor, unde se urca mereu multa lume si are de unde sa aleaga? Singurii care circula pana la capat sunt : studenti, pacienti, familii de pacienti, doctori.
*triiiiiing*
Studenti.
De parca si uitasem:))

De cum s-a urcat, s-a postat fix langa mine, uitandu-se gales in ochii mei. Iar eu ma uitam la el si nu intelegeam ce vrea. Deh, ochii/uniformele care nu se vad se uitaXD
Nici macar nu aveam mp4 playerul in urechi (eram emotionata inainte de practicul la radiologie), dar probababil aratam ca o creatura picata din luna, pentru ca omul s-a uitat la mine, mi-a aratat legitimatia si apoi mi-a zis. „Nu e falsa, stai linistita”
La care eu ma uit in final la legitimatia lui pe care scrie „CONTROLOR” si imi pica fisa. A-haaaa! am facut si in fata lui.
Cu un zambet satisfacut („ti-am facut-o, fraiere!”), mi-am scos abonamentul meu nou-nout si i l-am aratat. Destul de slow, pentru ca era indesat bine dupa abonamentul de metrou si imi era greu sa il scot. Meh, eu sper doar ca am „cumparat” ceva timp pentru eventualii blatisti. Well…
Unsa s-a deschis, el a apucat s amai verifice doar inca un alt student (care din fericire avea), iar apoi am auzit la coborare pe altcineva soptind „bravo, ai scapat ca prin urechile acului”. Glad I could help, pals!

Credeam ca asta e o situatie singulara, dar s-a repetat.
De data asta eram cu un coleg de serie, in drum spre examenul de oncologie, ieri. Un alt controlor s-a urcat la aceeasi statie – Balotului. Si tot fix la studenti (noi doi) a venit.
Eu aveam abonament, el bilet. No problem.

Pentru eventualii controlori care citesc chestia asta:
Like, pe bune? Cum se face ca mereu cand urcati in autibuz va repeziti la elevi/studenti? Probabil va ganditi ca noi suntem categoria nesimtita care circula fara bilet – adica aia mari nu? Sau va e frica sa amendati un om matur – si respectiv sa vi se faca scandal ca de la egal la egal. Ca noi suntem mici si pricajiti, majoritatea minori, si o sa va dam cei 500.000, pe cand tanti corporatista de pe scaun cu costum si pantofi cu toc cui o sa incepe sa urle…de fapt, stai, ca madam nu trebuie sa protesteze, doar sa clipeasca si sa flirteze un pic si o lasati in pace.

Bullies!

2 gânduri despre „In autobuz

Lasă un răspuns

