LOLCATS

Un fenomen care a luat amploare pe internet, LOLCATS sunt pisici surprinse intr-o anumita pozitie, cu un text scris cu greseli gramaticale ce „explica” ce se intampla acolo, in scopul de a starni amuzamentul.
Avand in vedere ca am folosit si eu o imagine tip LOLCAT intr-un post de ieri, m-am gandit ca ar fi dragut sa le dedic un post intreb, mai ales ca tot cautand imagini, am dat peste un filmulet despre istoria LOLCATS:

Probabil o sa fiti si voi surprinsi, asa cum am fost si eu, cand am aflat nu numai ca dateaza din era post-internet, dar chiar din era de dinainte de Hristos. Pretty neat, huh? (asta daca e sa dam crezare sursei).

Va invit pe site-ul acesta unde va puteti construi propria imagine LOLCAT, si in incheiere va las si cateva imagini facute de mine care sa va delecteze privirea si poate sa va…inspire;))

Un gând despre „LOLCATS

  1. Pingback: Trifecta Check-In (because Mariko did it and I have nothing better to do) « Livin' za drim

Lasă un răspuns

