Fiintza a inceput sa deseneze chibi;))

Si iata primele rezultate:

Aici suntem Doriana cu mine si cu cainele ei Kenny. Eu sunt cea cu doua cozi;)) Am incercat primul stil de chibi gasit, dar se pare ca nu mi se potriveste;)) desenat cu tableta Wacom One (cadou de la Doriana).

Acesta e un desen rapid facut tot cu tableta, pentru un comic meme pe tpu . Deja stilul acesta se apropie mai mult de proportiile pe care imi doresc sa le adopt.:P Deocamdata mai am mult de muncit la pozitii si expresii;))

What do you think?

Un gând despre „Fiintza a inceput sa deseneze chibi;))

  1. e dragut cand gasesti oameni cu hobby-uri asemanatoare cu ale tale.si mie imi place sa desenez (cu creionul nu pe tableta,dar ti-au iesit foarte dragut).ps:I love Japan too!
    Keep up the good work!

Lasă un răspuns

