Friendship bracelet ~ twilight

Nu imi inchipuiam ca o sa incep asa posturile din luna martie, dar e un fel dragut de a incepe.:P
Fac bratari ale prieteniei din clasa a noua, dar pana acum nu m-am sinchisit sa trec de modelul „in dungi”si de singurul tip de nod (forward) pe care il stiam. Anul asta insa, am vazut niste tutoriale si m-am inscris pe friendship-bracelets.net , de unde mi-am luat patternuri. Unul dintre patternurile alpha (cele mai grele) este

Eu am folosit nuanta de albastru care ii place cel mai mult Dorianei, si am facut bratara. Abia astept sa i-o dau luni, nya^_^

Poza e facuta cu telefonul (nu am avut rabdare sa imi incarc camera foto).

Detalii tehnice:

Ata – este firul Angelica, se gaseste in gheme de 50 g (cred) la merceriile de la Bucur Obor – costa 7 RON ghemul (in Bucuresti). Nu recomand ata de embroderie la proiecte cu mai mult de 8 fire. Se incurca groaznic si pierzi mai mult timp descucandu-le decat lucrand propriu-zis la bratara.

Am folosit 25 de fire (24 albe, 1 albastru). Firul cel mai lung este folosit in general la background.
Timp de lucru: 8 ore timp de mai multe zile.
Noduri folosite: FF, BB.

Lasă un răspuns

