Trandafiri crosetati

De curand am decis sa invat si eu sa crosetez, si dupa ce m-am uitat pe youtube dupa tutoriale cu tehnicile de baza am inceput primul meu proiect: trandafiri crosetati. Am lucrat cu croseta de otel, nr 5.

Am facut fiecare tip de trandafir din ate diferite (cele pe care le am), sa vad cum iese si cu care sa lucrez si in continuare.

Trandafirul alb e, cred din lana fir mediu (e o jumatate de ghem de la bunica mea, nu am intrebat-o din ce e). E ata mai veche, asa ca a fost cam greu la inceput, pana am prins miscarea (se cam incurca croseta in ea pentru ca era putin destramata).

Trandafirul galben este facut din ata Angelica, recomandata de cineva care lucreaza frienship bracelets din ea. Nu stiam cat de bine o sa iasa ceva crosetat din ea (mi se pare o ata tare si compacta – ceea ce o face ideala pt bratari), dar a fost ok.

Trandafirul albastru este din ata de broderie moulinet in degrade. Aici m-am chinuit – ata se incurca mereu, dar faptul ca e albastra SI e in degrade (dublu bonus pentru mine) m-a facut sa vreau cu orice pret sa il termin.

In final, cel mai bine a iesit trandafirul alb – asa ca o sa lucrez cu acel tip de lana, eventual mai noua si…mai colorata. Pozele sunt facute tot cu mobilul, la lumina execrabila din camera mea. Fiinta este lenesa cand vine vorba de incarcat camera foto digitala:))
Daca vreti tutorialul folosit de mine, dati comment. Multumesc!

2 gânduri despre „Trandafiri crosetati

  1. pentru crosetat nu prea e bun Angelica, mai bine incerci fir Romana, e mai subtire, e cam ca moulineul dar mai mercerizat, parca luneca mai bine sub croset.

Lasă un răspuns

