Chocker crosetat

M-am gandit sa fac ceva special pentru sora mea care este racita, si cum stiam deja sa fac trandafirii, mi-am zis: de ce sa nu fac un chocker?

Dupa cam doua ore de munca, a iesit chestia asta:

Am folosit :
ata Angelica: galben-oranj, rosu si verde
croseta de otel nr 5 de la bunica
o margica de plastic rosie

Chocker-ul propriu-zis (partea verde) este dintr-un lant urmat de doua randuri de piciorus simplu (single crochet); planuiam sa il fac sa se incheie la spate cu un nasture, dar din lipsa de nasture m-am descurcat cu ce aveam (adica mi-am crosetat eu un nasture din ata verde)

Si desigur, trandafirul este acelasi ca si in ultimul post, numai ca a fost lucrat in doua culori si i-am cusut margica in centru. L-am cusut la chocker cu ata verde.

Ralucai i-a placut si abia asteapta sa isi dea pe spate colegele luni la liceu. 🙂
Imi cer scuze, din nou, pentru calitatea pozelor. Sunt insa incredintata ca ceea ce trebuie sa se vada se vede.

Lasă un răspuns

