Gasca lu’ Papuc la mine la poarta:))

De la strada unde locuiesc eu acum si pana la statia de masina exista 3 haite de caini:

– prima, pe strada mea alcatuita din Dona si Gicu manelistul plus minus cainii vecinilor cand ii lasa pe afara
– a doua, la intersectia dintre strada mea si cea care iese in statia de masina
– a treia, langa statia de masina

In mod normal, aceste gasti isi respecta teritoriul, dar se pare ca o femela din haita din statie a nascut (tata o hranea cand o vedea). Nu stiam nimic de pui pana au aparut intr-o mica cusca pe strada (si maidanul din fata casei mele) – teritoriul Donei si al lui Gicu. Catelusii sunt dragalasi, latratori si datatori din coada – si imi pot imagina ca mama lor i-a „depozitat” aici ca sa ii fereasca de masculii din gasca din statie.

Ei bine, intr-o zi m-au urmat pana acasa – in curte, adica, intrand printre zabrelele de la poarta (spatiul este destul de larg chiar si pentru Gicu, daramite pentru niste catelusi).
Tata i-a hranit si de atunci sunt clientii nostri regulati.

Dar hai sa pun si niste poze cu puii:

Lasă un răspuns

