[Tutorial Video] Vegas Coloring effect

Mai nou, m-am apucat si de tutoriale.
O prietena de pe youtube, editor AMV m-a rugat sa ii arat cum se face unul dintre efectele folosite un ultimul meu MEP part. M-am conformat si iata ce a iesit:

Da, scuzati accentul meu de balta si poticnirile, am tras totul o data, l-am editat repede si l-am pus pe yt.

O sa incep sa fac tutoriale si pentru obiecte handmade, gen bratari si poate o sa mai apara si alte tutoriale de editare (ca deh, acum am prins gustul).

Lasă un răspuns

