La piata

Mama a cumparat azi de la piata legumele care ii trebuiau pentru drob. Acolo, si-a dat seama ca nu stia exact cate legaturi de ceapa verde si de patrunjel ii trebuie, asa ca a intrebat-o pe precupeata de la care le-a cumparat reteta.

poza nu contine persoanele reale, e ceva gasit cu Google search

Dialogul dintre ele:

– Stiti reteta de la drob? Spuneti-mi si mie, va rog, cate legaturi de ceapa si patrunjel imi trebuie.
– Maica, ai internet acasa?
– Am.
– Cauta acolo.

In cele din urma, mama a cumparat dupa instinct si pana la urma a luat cat ii trebuia.

Concluzia o trageti voi.

5 gânduri despre „La piata

  1. eu defapt cautam sa vad oua inchistrite…ma tot uit de vreo 2 zile azi a fost ziua mea 28 de ani si ce zi ^__^ am petrecut \:D/ acum ajuns acasa si intrat putin pe net, oricum astept sa vad pozele alea Diana 😀

Lasă un răspuns

