Mesaje la 2 AM

Din februarie anul asta, am inceput sa primesc niste mesaje cel putin interesante, care ajungeau la 2 noaptea.
Pana acum primeam 3, la interval de cam 2 sapt. Iata continutul:

Mesaj 1: 114 888 639 414 522 317
Mesaj 2: Fat-frumos si zana Maseluta au plecat impreuna spre casa bunicii, acolo unde ii astepta samuraiul Jack si procusorul Porky amandoi nerabdatori sa mearga la bal
Mesaj 3: E cald langa calorifer?

Ieri seara, a ajuns mesajul 4, care spre deosebire de toate de pana acum, nu mai era interesant, si incalcase si „orarul”, ajungand putin dupa ora 22.

El: Salut frumoaso, ce faci?
La care eu, deja intuind „scopul” interactiunii lui atat de interesante cu mine din ultimile luni, am decis sa ma joc putin cu el. Si iata cum a decurs conversatia noastra:
Eu: Nu sunt fata.
El: Sigur nu esti fata…poate am gresit eu nr
Eu: De unde sa stiu eu? Oricum, de data asta ai gresit si ora. 😀 De obicei le trimiti la 2 AM:D
El: Cer scz o seara buna
Eu: No problem:P Apropo, ce varsta ai?
El: 30 de ani…tu?
Eu: Lol 17

(aici m-am gandit ce varsta sa-mi dau, initial vroiam 12 dar poate in conversatie as fi parut prea „matur”, asa ca am decis sa nu fiu „foarte” minor)

El: Wow baiat de 17 ani multi inainte ce pumni isi ia ala ce mi-a dat nr.
Eu: Cine ti l-a dat? Poate isi ia si de la mine 😛
El: Un amic cica e nr la o fata care o face pe bani…unu Silviu, cum te cheama?
Eu: Alex
El: Las ca am eu grija de ala, iubita plecata cautam si eu sa ma distrez…scz Alex
Eu: Nici o problema:P Seara buna

Nu cred ca o sa mai am parte de mesaje interesante la 2 AM:))
Nu cunosc personal nici un Silviu, dar probabil ca respectivul isi va lua cel putin niste injuraturi…sper sa-si ia, pentru ca o merita.

Pana acum doar o mana de oameni au numarul meu, si o sa ma limitez – nu mai dau nici nr e tel, nici id de mess, chiar si celor cu care vb de mai mult de 6 luni. Eu banuiesc colegi de-ai surorii mele, dar nici ea nu a pare sa fi auzit de vreun Silviu. Ea s-a speriat rau cand i-am povestit 😦

No harm done – in afara faptului ca increderea mea in oameni s-a mai diminuat putin.
Dar hei, stiam ca sunt si de-astia pe lumea asta. Nu credeam insa ca se afla in cercul meu; sa fie aroganta? Sa fie naivitate? Nu am facut rau nimanui, nu am facut misto de nimeni, si nici nu am un cerc atat de larg de cunostinte – deci nu am motiv ca sa fiu luata peste picior asa.

Si tocmai cand ma gandeam eu la asta, pe mess m-a adaugat un Silviu, i-am dat accept si m-am uitat ;a avatarul lui. Pare un copilandru de 15-16 ani, nu stiu cum ar fi amic cu cel de 30. Nu am vb mult, asa ca o sa il mai las o vreme. Cred inca in coincidente, asa ca he gets the benefit of doubt from me:P For now.

Lasă un răspuns

