The „Could-Have-Been-So-Much-Worse” Dentist Experience (2012) – part 2&3

So, am asteptat acele zile si m-am prezentat din nou la dentist. Intre timp, tata vorbise cu el si i s-a spus, din nou, ca pierd dintele, ca ce pacat, si ca ajung ori la implant, ori la pivot. Asa ca m-am dus pe scumpul Google si am cautat ce inseamna fiecare. Nu sunt chiar pe dinafara cu asemenea lucruri, dar o idee documentata e mai buna decat o idee semi-vaga.

Si am decis ca, in cel mai rau caz, vreau pivot. E mai putin traumatizant pentru mine.:(

In ziua aceea m-am prezentat cu o usoara retinere data de faptul ca stiam ce ma asteapta dar nu stiam cum va fi, de fapt – curajul era dat de faptul ca „nu ma doare” si nu m-a durut, deci infectia nu e activa.

El s-a mirat ca infectia e veche (de ce, in pisicii mei? era preferabil sa ma doara?) si a purces la curatarea acelei pulpe. A gasit un canal obturat si l-a obturat si pe celalalt. Mi-a pus o plomba provizorie si m-a trimis la plimbare. Inca 7-10 zile. Ok, I can do this.

Numai ca a fost mai mult decat 7-10 zile pt mine pt ca am avut examen, pentru ca se faceau reparatii si se mutasera in alt cabinet, etc. You know how it is. Asa ca dentistul, pe care il stiam om ocupat, si-a facut timp sa il sune pe tata ca sa il intrebe ce fac. Iar mama si tata mi-au facut morala, ca de ce nu am grija de sanatatea mea, ca ce, vreau sa pierd dintele?

Pisici.

Am mers la dentist si i-am explicat frumos de ce am intarziat cu cateva zile. Actually, in ultima zi am mers si cu Raluca, care se plangea de sensibilitatea dintilor ei la…ciocolata. Turns out, are smaltul subtiat, but nothing bad. Cred ca asta e mostenita de la mama, pentru ca si ea are dintii sensibili si se spala cu Sensodine.

Iar pentru mine – plomba. Yeeeees!!!!
A incercat, dar salivam ca nebuna. Si jur ca nu eram speriata sau ceva!
Plomba a fost o cauza pierduta. Din fericire, de acum 13 ani si pana in prezent, s-a inventat un ciment cu intarire si pe „vreme umeda”, si l-au folosit la mine. Mi-a zis ca nu e definitiv „data viitoare cand cade, nu mai scapi”, dar dupa ce l-am intrebat daca tine mai mult de un an, mi-a zis ca tine.

Phew. Macar un an sa scap si eu.

Ma gandesc cam cu teama la momentul cand imi voi pune implant – daca salivez si plomba nu au reusit sa imi puna, e cam grav – dar acel moment este acolo unde it belongs, in viitorul nedefinit.

So, asta a fost. Cred ca am scapat usor de data asta.

––––––––––––––––––––––

Cat despre obsesiile mele la anumite stagii (nu vreau sa fac reclama, dar):

– in octombrie, la endocrin, a fost Kubeti – acele cubulete de paine prajita cu anumite arome (preferam pizza, pui, ketchup, usturoi)
– in aprilie, la reumatologie, a fost Krax cu bacon
– in iunie-iulie, la neurologie si nefrologie m-am indragostit de inghetata Nestea, cu peach si blueberries/raspberries

2 gânduri despre „The „Could-Have-Been-So-Much-Worse” Dentist Experience (2012) – part 2&3

  1. Ma bucur ca esti ok acum. Am facut si eu candva radiografie la masea, foarte naspa senzatia si gustul.

    Cat despre ce rontai tu, empatizez doar cu ultimul punct ;))

Lasă un răspuns

