Wrock: High on Sugar Quills

Am zis in postul trecut ca imi lansez un Wrock Band, nu?
Ei bine, am reusit in sfarsit sa trec peste problemele pe care le aveam cu FL Studio, si cu parintii plecati am reusit sa ma si inregistrez.
Sa scrii un cantec de la 0 fara cine stie ce cunostinte de teorie muzicala nu e usor. Am cautat „reteta” scrierii, si majoritatea sunt de acord ca trebuie sa urmezi 3-4 pasi majori:

– iti aleg tema
– scrii versurile; poti merge pe clasicul strofa1-refren-strofa2-refren-instrumental-refren pana iti dai drumul (culmea, partea asta mi s-a parut cea mai simpla)
– te joci la instrumentele pe care le ai pana „iti apare” melodia; (aka faci instrumentalul)
– decizi linia melodica pentru strofe si refren
– si bineinteles, te inregistrezi cat mai clean posibil

Cum am facut eu? Primii 2 pasi in ordine, 3 si 4 i-am inversat. De aici problema mea. Pentru ca nu am teorie muzicala in spate, si pentru ca sunt un ABSOLUTE BEGINNER in FL Studio, am facut si eu instrumentalul ala cum m-a taiat capul. Si m-am inregistrat.

Si iata ce a iesit!

Partea cea mai cool este ca m-am putut „imprieteni” pe myspace cu celelalte trupe de Wrock si poate va fi si melodia mea difuzata pe WrockBox!

PS(dupa 24h): OMG!!!! Melodia mea a fost la WrockBox la nici o zi dupa ce am lansat-o! Ma simt implinita!!!:D Lol. Si tocmai am mai scris un cantec:)) Am descoperit un programel numit Mario Paint Composer si voi incerca sa imi compun urmatorul cantec acolo. E mai accesibil pentru un n00b ca mine:))

Un gând despre „Wrock: High on Sugar Quills

Lasă un răspuns

