Me, za troll? (aka de ce mi-ai facut asta, WrockBOX?)

I haaaaaate youuuuuu wrockbox cu flobberworms si bubotuber puss!!! 😦

De ce mi-ai facut astaaaa?
Am vrut sa imi aud cantecul ala o data la radio, dar nu de 3 ori in 2 ore! Aia de acolo au inceput sa zica cum „sugar” e noul rick-roll si ca sunt troll si asa mai departe.
Si dup-aia…de ce a trebuit sa ma bagi intre formatii profi ca Ministry of Magic, Starkid si RiddleTM? Ca sa zica aia: aaa, uite acum muzica de calitate!

…asa m-am enervat ca mi-am sters melodia de pe wrockbox. Actually, ambele melodii.
Look, stiu ca nu sunt la fel de profi ca astia, care sunt!!!FORMATII!!! lansate in 2005-2009, nu solisti, si care canta la instrumente, nu la tastele calculatorului, si care sunt muzicieni, in puii mei, nu studenti la medicina, dar asta nu inseamna ca sunt bad, nu falsez – poate nu mixez bine, poate e melodia prea repetitiva dar versurile sunt bine gandite!

So anyway, le-am zis ca imi scot melodia, aia au dat-o pe: hai ca nu e asa de rea, doar ca a fost data prea des si asta enerveaza, hai ca nu ne asteptam sa fie toti la fel de buni ca MoM. Si una mi-a recomandat sa ascult melodia „Through the trapdoor” de la RiddleTM…dude, poate asta iti place tie, dar nu mi-ai recomandat ce trebuie – pentru ca eu cant pop, nu de dor si jale. Pentru ca eu sunt sugar high, uita-te la nume!

Trebuia sa imi recomanzi Butterbeer Experience. Whatever. Eu nu m-am „lansat” in Wrock ca sa le emulez pe gemenele de la RiddleTM. Si uite asa am ajuns sa urasc o formatie super ca RiddleTM.

Si sa iau o mare pauza de la chestia asta cu Wrock-ul.
Pana „invat” sa fac instrumentale. Si pana invat cand sa dau EQ si reverb. Si alte kkturi.
Respectiv, acum „studiez” aranjamentul la tango pe un site *sigh* mereu mi-am dorit sa scriu un cantec in stil tango. Sa vedem acum daca imi si iese ~
Ca deh, urechea muzicala nu te duce prea departe, mai ales daca te difuzeaza astia prea mult.

And this is how I feel:

2 gânduri despre „Me, za troll? (aka de ce mi-ai facut asta, WrockBOX?)

  1. Hah, Mean Girls lines in imagine.

    Cat despre melodii, pacat ca le-ai dat jos. Iar la instrumental, ai incercat sa vorbesti cu oameni care canta la ceva? De exemplu, you could ask Mihai for some help, at least some pointers. A compus melodii la chitara. Versuri & melodie.

    • Eh…melodiile raman pe myspace, si probabil nu le voi baga din nou pana nu vad ca modereaza cineva wrockbox-ul. Acum citeste cate ceva de teorie pe Composer Focus, si o sa vorbesc si cu Mihai dupa ce inteleg cu ce se mananca chestia asta. In acest moment, abia daca stiu sa citesc notele pe portativ, so…
      Dar am gasit un articol super despre cum sa compui un tango. Si mi-a mers ceva chiar si in FL Studio. Mi-am mai recapatat increderea ~

Lasă un răspuns

