Despre ENEL si pisica mea

Nope, subiectele nu sunt corelate, dar s-au intamplat in aceeasi zi, asa ca nu o sa despart chestia asta in doua posturi.

S-a intamplat in ziua de marti, saptamana trecuta.

Pisica mea a avut manifestari de intrat in travaliu inca de duminica (gafaia si se baga in cealalta pisica), dar nimic altceva nu sa intamplat. Avand o varsta destul de inaintata, si cu istoric de pui nascuti morti, m-am gandit ca s-ar putea sa fie ceva in neregula cu ea, dar faptul ca nu s-a comportat ca si cand ar fi avut dureri ne-a linistit, oarecum.

Toata treaba asta s-a schimbat marti cand i s-a dus dopul de gelatina (a se citi „I s-a rupt apa”) si asa a inceput totul. Pe la ora 11 s-a bagat in canapea (exista un compartiment sub) cu cealalta pisica si acolo a facut primul ei pui care s-a nascut mort.

Intre timp i-am scos si pe ea, si pe pui, si in ciuda manevrelor mele de resuscitare a ramas cianotic si nu si-a revenit. Mama intre timp traia „actiunea” prin telefon, aveam si telefonul veterinarei la indemana (ca deh, aia si-a gasit sa nasca atunci cand eram doar eu si Raluca acasa) asa ca yours truly a facut pe moasa.

Am bagat-o in culcusul pe care i-l pregatisem si m-am bagat cu ea in baie. Am stat, i-am dat apa, isi mancase placenta deci nu mai era nevoie si de mancare, si am asteptat. 2 ore si nimic.

La 2 jumate a ajuns tata acasa si a descoperit cu stupoare ca nu avem curent – and that placed his fish in danger. Not good.
Dupa ce a verificat tabloul de curent din casa si de la capatul strazii, am descoperit ca am fost debransati. OMG…

Sa va spun ceva. Cand stai la casa, incalzit de o centrala personala, electricitatea e esentiala. Basically, nu ai nici macar apa. Ai doar gaz.

Am dat telefoane peste telefoane si intr-un final am inteles ca am fost debransati pentru ca factura nu mai fusese platita din martie. Shit. Pai cum era posibil?
Factura la curent vine o data la trei luni. Tata a calculat el cum o fi calculat, dar cu nu stiu cate griji pe cap zilnic a uitat fix luna in care a platit-o, si acum astepta cuminte sa ne vina factura.

Se pare ca din luna aia, cei de la Enel au inceput sa ne testeze gresit numarul strazii. Din 4B l-au facut 100. De asemenea, vechiul postas care a constatat schimbarea dar de acum ne stia dupa nume si aducea corect facturile a fost inlocuit de unul nou, care desi aduce restul scrisorilor si facturilor corect aici, nu a recunoscut one last name. Si ii mai e si frica de cainele nostru. Asa ca noi am primit factura unei tipe care sta pe cealalta strada…si aia scrisa gresit, si nu am primit instiintarile si tot ce trebuia.

ENEL, YOU SUUUUUUCK!!!!

Din fericire, tata a reusit seara sa imprumute lumina de la vecin si doua zile mai tarziu ne-au rebransat, dupa ce tata a platit 15 milioane, ceea ce e strigator la cel, avand in vedere ca factura noastra trecuta pe 3 luni era de doar 6 milioane (si eram in luni de vara, ce pisicii mei? nu mai foloseam centrala pentru caldura). In fine, macar chestia asta s-a rezolvat.
Dupa care, cu un aer de nonsalanta, l-au intrebat pe tata daca vrea sa isi schimbe adresa (adica sa i-o corecteze). Bine ca s-a dus el sa rezolve, pentru ca e foarte rabdator si civilizat (in ciuda faptului ca i-au pus pestii in pericol, peste mari si frumosi pe care ii crecte de cand erau pui).
Mama vroia sa ii de in judecata la modul serios.

In cele din urma, am gasit o solutie perfecta pentru problema noastra: ne-am facut cont pe site-ul ENEL si de acum primim factura in email. Simplu si eficient.

In ziua de marti, cand a venit mama acasa si a constatat situatia cu pisica si cu curentul, au decis sa mearga cu ea la veterinar, si bine ca au facut asta. Mama si Raluca au fost cu ea acolo, iar veterinarul a constatat ca pisica a facut endomentrita (infectie a uterului), asa ca i-a scos uterul si a si castrat-o.

Toate zilele acestea i-am facut tratament:
– unsa pe tate cu crema de Progestatin ca sa nu faca mastita
– 4 zile dupa operatie injectie subcutanata cu antibiotic (2 zile mama, 2 eu)
– unsa tot acolo cu gel camfor seara

Toate astea pana joi cand ii va scoate firele si vedem ce ne mai spune.

La pisicile castrate creste si riscul de litiaza. Mmda.

So anyway, aia a fost ziua cea mai palpitanta din vacanta asta. Bine ca s-a intamplat in vacanta :))

Lasă un răspuns

