Cum sa faci un AMV pentru NijiKon – partea II

Ca sa reluam de unde am lasat –

23. Afli a doua zi ca neoficial s-au prelungit inscrierile cu doua zile si repari greselile de sync; mai schimbi ceva text; mai bagi niste text dupa care il mai inscrii o data. Si erau multe greseli de reparat! FOARTE multe. Thank you, fate!

…acum nu o sa mai mor de rusine cand o sa fie proiectat.

Without further ado, asta e rezultatul:

2 gânduri despre „Cum sa faci un AMV pentru NijiKon – partea II

  1. A iesit haios 😀 Singurul downside e ca replicile scrise se schimba cam repede, si nu poti sa le si citesti si sa te si uiti la mutrisoarele lor. Otherwise, mi se pare ca s-a si sincronizat bine si ai facut ceva mai placuta si melodia. (I’m not a fan of this song, desi imi plac cei de la Taxi.)

    • Asta e un lucru bun. Sunt de acord ca se schimba repere textul, asa ca l-am scurtat cat am putut. O sa imi scada pentru chestia asta, dar asta e. Ma bucur ca am facut mai placuta melodia asa – inseamna ca am reusit sa realizez ceva:P

Lasă un răspuns

