NaNo progress ~ week 2

Dupa inca o saptamana de vomitare asidua de cuvinte, cam asa arata graficul meu:

Intre timp, am ajuns sa folosesc evenimente din 2009, asa ca am schimbat anul in care se petrece actiunea cu 2009. Asta o sa cam clash-uiasca cu premiera filmului din 2008, avand in vedere ca intre capitolele 2 si 8 sunt doar 3-4 luni, dar asta este!
Oricum, dupa saptamana a doua am inceput sa realizez cat de greu va fi de acum inainte, pentru ca urmeaza niste capitole pentru care inca nu m-am documentat ca lumea.
Like, va trebui sa invat minimul necesar despre cum functioneaza mafia, eu care nu m-am uitat la nici un film din seria The Godfather. Si nici nu o sa am timp sa ma uit la ele.
Din fericire, exista HowTo si HowStuffWorks, si asta ma ajuta. Plus, partea de medicina vine pe la sfarsit.
Anyway, din punct de vedere al numarului de cuvinte stau bine. Am reusit sa scriu in fiecare zi, desi ieri imi era o scarba absoluta de a mai scrie. Linia gri cu puncte arata minimul de cuvinte pe care ar trebui sa il am intr-o anumita zi, si l-am depasit cu succes.
Sper sa ma tina pana la sfarsit „disciplina” asta. Voi ce credeti?

Lasă un răspuns

