NaNo progress – week 3

Deja am altceva de aratat.

––––––––––––––––––––––––––––

Dupa a treia saptamana, graficul meu arata cam asa:

Am mers binisor.

Duminica nu am reusit sa scriu nimic, ceea ce e naspa, dar hei, avem cu totii nevoie de un moment de respiro. Luni am recuperat scriin 3600 de cuvinte in 2 ore jumate. Din pacate, va trebuie sa validez romanul fix in penultima sau ultima zi (eu, care vroiam sa il validez pe 28). Bleh. Sper sa nu crashuiasca site-ul in ultima zi cum a crashuit in prima cand imi updatam word count-ul.

Ceea ce imi place e ca mai am mai putin de 2000 de cuvinte pana la goal dupa 3 saptamani, so I achieved it, yay! (si sunt cel mai departe din toata lista de prieteni a mea, to brag a bit).

Va trebui insa sa trag tare in weekend (maybe 1 capitol intreg sambata?), si sa bag o gramada de writing ca sa pot acoperi toate capitolele propuse.
Am eu sentimentul ca epilogul ca fi cel mai scurt capitol…desi in capul meu are cel putin 4000 de cuvinte…

Good news: 30 noiembrie e zi libera! Deci am toata ziua sa termin epilogul ala! XD
––––––––––––––––––––––––––––––
In continuare, va las cu un alt geniu procrastinator….aaa, adica scriitor. Si i-am adaugat pe amandoi la friends!

Lasă un răspuns

