NaNo progress – week 4 + end

Nu am reusit sa termin, propriu-zis romanul pentru ca facultatea (deh, examenele) happen. Dar am trecut cu brio pragul de 50.000 – si pentru prima incercare de genul, cu un novel „de incercare” care nu m-a pasionat chiar atat de tare, ma declar multumita.
And here’s the diploma:

In lunile care urmeaza il voi termina, il voi edita cat pot si apoi ii voi face o coperta noua. Nu sunt multumita de nivelul descrierilor (practic inexistente), anumite greseli de gramatica pe care le repet la nesfarsit, si propozitiile lungi care fac citirea greoaie. De ce nu ma dezvat eu de aceste obiceiuri?
Imi plac naratiunea si dialogul, iar subiectul a fost usurel si nu a necesitat multa documentare. Am reusit sa scriu aproape zilnic peste 2000 de cuvinte, ceea ce a fost minunat pentru mine.
And most of all, mi-am dovedit ca pot scrie o carte, mai buna sau mai rea, dar pot.

NaNoWriMo a fost o experienta interesanta, per total. Sper ca in viitor sa particip mai activ la nivelul comunitatii bucurestene, adica sa imi fac timp si sa am libertatea de a ma intalni cu ceilalti scriitori; vreau sa ma bag la un night of writing dangerously – fara sa imi sufle altii in ceafa ca trebuie sa invat pt rezidentiat, si ce mai faci cu diploma aia?
So yeah, peste doi ani cand sunt numai eu si serviciul. Et tout ce qui vient avec:P

Daca eu am putut, puteti si voi. Cine se baga la anul?
Iar pentru cei care au participat anul acesta, dati un comment si spuneti cum vi s-a parut!
––––––––––––––––––––––––––––––––
Va las cu doi oameni pe care eu ii respect enorm si care merita un subscribe (cine are cont de youtube? *hint**hint*):

John Green „The Nerdfighter”

si Kaleb Nation:

Curious sau nu, ambii au multe in comun, desi nu scriu acelasi gen de carti. Ambii sunt autori publicati, populari, au site-uri/blogururi si cont de youtube cu multi subscriberi.
Si amandoi au petrecut ani scriind cartile care i-au facut populari – carti pe care intentionez sa mi le cumpar si sa le citesc.

Goodbye!
ThirdTimeLucky,
57129 words

3 gânduri despre „NaNo progress – week 4 + end

  1. Pingback: Trifecta Check-In (because Mariko did it and I have nothing better to do) « Livin' za drim

Lasă un răspuns

