JK Rowling planning sheet

Mwahaha! Am pus mana pe scanarea unei foi care arata timeline-ul creat de JK Rowling pentru cartea Order of the Phoenix!

459004_295386680581590_2101699502_o

I will learn from our Queen! Si poate o sa incep si eu sa imi planuiesc actiunile cum trebuie:))

Mai aveam una, cu numele lor, dar nu mai stiu unde este.

Sper sa primesc de ziua mea cartea „The Casual Vacancy”, pe care o sa o citesc repejor si ii fac si recenzie aici! ^_^
Speaking of which, am auzit numai lucruri bune despre „The Host” a lui Stephanie Meyer, si nu pot decat sa ma bucur pentru ea, mai ales dupa ce am vazut ce tipa ok este in interviurile cu Kaleb Nation.

Lasă un răspuns

