Youtube sucks! (again)

Tocmai cand ma obisnuisem si eu cu vechiul layout, au trebuit sa strice astia treaba.

So here’s what they did bad:
yt1

– pe coloana din dreapta au „canale recomandate” in loc de video-uri recomandate. Ce, voi chiar credeti ca eu am de gand sa ma abonez pe neve sau sa fac surf prin channelul lor ca sa gasesc 1 video care poate e in genul a ceva la care m-am uitat saptamana asta dar mai naspa? R U Stupid?
– optiunile pe care le aveam la user au trecut si intr-un mic chenar stanga sus. Nici nu vreau sa imi imaginez prin ce as trece ca sa imi customizez pagina
– trebuie sa apas pe doua butoane ca sa ajung la incarcarile abonamentelor mele (adica ce ma intereseaza). Defaultul este „ce puteti viziona”, adica o amestecare de video-uri care ar putea avea o oarecare legatura cu vheciul „videouri recomandate”. Si totusi…aceasta chestie sa fie cel mai important element de pe youtube pentru mine acum? Hai nu zau.
– la video-uri, nu pot da thumbs up daca nu a dat deja cineva inaintea mea. Ca sa nu mai spun ce greu e sa raspund la un comentariu, si unde pisicii mei au disparut optiunile de sters si editat un comment? Sau poate se „incarca” mai greu si nu am avut eu timp sa astept 😛
– s-au intors la vechea (?) proportionalitate…si acum ca m-am obisnuit cu marimea mai mare a playerului, mi se pare prea mic:((

And here’s what they did good:
yt2

– toate video-urile mele preferate (si probabil cele dintr-un playist oarecare) sun frumos insirate intr-o coloana in dreapta cu un scroll usor de folosit si nice. Imi place, pentru ca nu trebuie sa mi se blocheze Opera pentru ca ma duc la pagina mare de Preferate si astept sa se incarce.
– s-ar putea ca vechile BG-uri sa se potriveasca

Cam asta ar fi. Dap, youtube sucks.

2 gânduri despre „Youtube sucks! (again)

  1. Mie imi convine ca am in dreapta canale recomandate, imi baga formatii si cantareti pe care in general ii caut, dar nu ii urmaresc constant. Plus altii cu muzica de acelasi gen. So, in my case, it works fine.

    • Da, e ok daca cineva asculta doar muzica pe youtube, dar mie imi baga amv makeri de-astia de care nu imi prea pasa pentru ca nu mai mai uit la anime si amv-uri de mult…editez doar pentru concurs si pentru cate un studio asa…dar m-am retras aproape din toate. Acum ma intereseaza muzica si editarea cu filme…si nu m-ajuta. :((

Lasă un răspuns

