FrostiWon si alte perechi traumatizante

O tipa de pe grupul FB HarryMort a mai facut un grup, numit Traumatizing Pairings, pentru ca dorea sa promoveze FrostiWon…adica LokixRonald Weasley. Can you actually see this happen?

In fine, in schimbul unei luni intregi de amuzament, am decis sa contribui si eu cu ceva la marea nebunie. Behold da Photoshop (lack of) Skillz!

DD_frostiwon

Si mai promoveaza si alte chestii, dar eu in afara de Drapple nu mai gust nimic. Ce pisicii mei, am si eu demnitatea mea!

Lasă un răspuns

