Mi-am facut si eu un breloc!

Pozele sunt horrible pentru ca nu sunt un fotograf bun de obiecte mici si foarte mici, so…asta e. Le-am selectat si eu pe cele mai bune.
Tutorial nu am facut, dar o sa spun cate ceva despre „procesul creativ”, pentru ca – observati – de obicei sunt multe tutoriale cu lucruri dragalase gen ciocolata, dulciuri, mancare japoneza (onigiri), dar foarte putini iti explica cum sa creezi personaje din lut polimerizat Fimo cu intarire la cuptor.

DSCF6235

Mai intai i-am facut capul, dintr-o bucata de lut crem, modelat ca o sfera. L-am aplatizat putin. in locul unde venea gatul am facuut o mica gaura cu o scobitoare. Am rupt capetele unei alte scobitori si am pus-o deoparte.
Apoi am facut trunchiul/toracele, de culoare alb – camasa. Am infipt-o in scobitoare dupa ce am dat cu putin aracet pe scobitoare (eh, va trezeste amintiri, nu? yup, inca se mai gaseste prin librarii). Apoi am facut picioarele-pantaloni, din nefericire din singurul gri pe care il am: griul cu sclipici si le-am alipit la scobitoare. Scobitoarea a fost acum complet acoperita.

DSCF6238

La picioare i-am atasat niste gogoloaie negre-pantofii.
Apoi i-am lipit doua triunghiuri albe lunguiete la camasa – guler si i-am facut si cravata – gri, pe care am pictat-o dup-aia.
apoi i-am facut „za cloak”, pe care numai Dumnezeu stie cum am reusit sa o fac asa de subtire fara sa se rupa lutul:P Si apoi i-am atasat bratele cu lut negru si gogoloaiele de lut crem.
La sfarsit i-am facut parul maro inchis, pentru ca in cannon se foloseste „sable hair”.

DSCF6234

(Singura poza care iese bine e fix aia in care sta cu spatele. Mersi, Murphy!)

Apoi am mai facut acolo Jurnalul, on a whim, desi nu era programat – si nici nu m-am gandit sa ii fac bagheta, s-ar fi rupt imediat:P I-am trecut o sarma cu ochi la capat prin cap, dupa ce am dat-o in prealabil cu aracet. Sa nu cada, totusi, pentru ca acea sarma avea sa sustina intreaga greutate a lui Tom cel de lut.

L-am pus la cuptor 30 minute si l-am scos. I-am pictat fata, cravata (dungile verzi) si i-am scris TMR pe Jurnal cu vopsea acrilica. Dupa ce s-a uscat, l-am dat cu glazura si l-am atarnat cateva ore. Apoi am atasat lantul de la un breloc mai vechi si voila! Coolest thing ever. Il port la chei de o luna si nu a patit nimic. ^_^

In incheiere, va las cu un tutorial ca lumea care o sa va ofere o idee mai amanuntita asupra ce se poate face cu lut polimerizat, niste unelte si multa imaginatie!

2 gânduri despre „Mi-am facut si eu un breloc!

Lasă un răspuns

