Fragmentul cel mai cool de sarma

In viziunea acestor porumbei, cel mai cool fragment de sarma trebuie sa fie cel din statia de masina. Altfel, de ce s-ar inghesui toti aici?
Mie mi s-a parut tare amuzant, mai ales felul in care se inghesuiau ei pe acel fragment de sarma (care se intindea bine mersi pe inca 100 de metri). Nu se uita nimeni la ei in afara de mine, asa ca am decis sa fac o poza cu aparatul din dotare (un Nokia vechi de 7 ani care nu mai face poze ca pe vremuri…sau poate mi-au crescut mie pretentiile dupa ce m-a obisnuit cu calitatea pozelor facute de smartphone-urile colegilor mei).

Imag098

Toata tarasenia a avut loc miercuri, acum 2 zile, in drumul meu spre spitalul Burghele, dar din lenea caracteristica nu am transferat poza in computer decat acum. A, da, si locatia: Eroilor, langa florarii, la iesirea dinspre Facultatea de Medicina.

Imag096

3 gânduri despre „Fragmentul cel mai cool de sarma

Lasă un răspuns

