Te cunosc de undeva, Pepe!

Pe Pepe l-am cunoscut pana acum in postura de latin lover, cantaret exotic, cu melodii de la „Cine, cine” la „O femeie cat o suta”…am mai citit prin presa si de presupuse chestii, scandaluri si altele cu Oana si familia ei…si ultima casatorie, dar nah, nu poti crede chiar tot ce auzi. Daca oamenii astia ar fi obligati sa scrie adevarul si numai adevarul, nu ar avea cu ce sa umple un ziar.

Si cam atat!

Asa ca, in ziua in care am auzit ca Pepe va intra in emisiunea-concurs „Te cunosc de undeva”, am ramas mirata si putin iritata. Adica, o sa poata el sa se adapteze, sa devina fiecare personaj in parte?
Iar cand am vazut in prima emisiune ca a extras-o pe Shakira am zis, gata, omul de impusca. Shakira e grea si pentru o femeie, dar el sa faca unduirile acelea senzuale din solduri si sa mai si cante in acelasi timp?

Apoi am ramas socata. Pepe este, cu siguranta, noul Jorje, desi sunt sigura ca Jorje nu a fost asa de genial chiar de la inceput. Asa ca lumea nu mai plange dupa Jorje. Priviti aici, ce talent!

Pepe este Shakira:

Acum, nu numai dansul l-a nimerit complet, dar si partea de actorie e buna! Si mi-am dat seama cat de bun este omul asta abia in urmatoarea emisiune, cand l-am vazut pe Dan Teodorescu. (ai grija, Dan, Pepe o sa iti fure painea de la gura)

Pepe este Dan Teodorescu:

Aceasta editie a castigat-o pe drept! Iar apoi a venit socul! La ruleta i-a picat Psy. Iar reactia mea a fost „e mort!” dupa care am inceput sa rad in hohote.
5 zile ca sa invete sa cante in coreeana, sa invete dansul si atitudinea si sa pregateasca si un duet cu Simona Nae? Noooo, impossible!

Iar Pepe a facut imposibilul, sacrificand pronuntia, dar asta e, nu?

duet: http://www.youtube.com/watch?v=nMgYQ9gCZno

Dupa care la ruleta i-a picat Adele, si e prima data cand arata batut de soarta. Sa vedem sambata ce face, nu?

Dar va mai las cu o alta interpretare geniala si care cred eu ca merita sa castige (dar nah, trebuie si Anda Adam sa castige o editie si nu a fost prea stralucita pana acum) – este Kalashnikov, cantata de Simona Nae in aceeasi editie in care a avut duetul cu Pepe:

Parca sarba e un pic mai accesibila, nu? Eu zic ca Simona e noua Lora.
Lora- Adele

Lora- Lady Gaga

Iar revelatia sezonului, zic eu, este Sonny Flame. S-a „pliat” foarte bine pe doua melodii atat de diferite de stilul lui si devine din ce in ce mai bun de la editie la editie.

Imi mai place si Rona Hartner, si cu asta am cam terminat. Restul concurentilor sunt slabuti spre slabi iar Ioana Anuta saraca e o dezamagire. Trebuie sa mai lucreze la partea cu actoria. 😦

Rona – Zdob si Zdub:

Rona – Luigi Ionescu

Lasă un răspuns

