MASHUP of DOOM

Ascultati pe riscul vostru.

La inceput, am vrut sa fac un cover dupa Gangnam Style, dar m-am gandit ca poate nu o sa imi iasa (eu nu am mai incercat rap si in limba coreeana?… care e atat de diferita de japoneza), asa ca mi-am zis sa o mai conbin cu un cantec si sa fac un mashup. Dar ce cantec ar fi putut sa mearga cu Gangnam Style?
Apoi mi-a picat fisa.
Exista un cantec la fel de faimos international, numit Dragostea din Tei sau Numa Numa; desi nu e la fel de viral, poate sa stea mandru alaturi de Gangnam Style, pentru ca si el a daramat cu succes bariera de limba si a fost placut de oameni de pe tot globul.

Dar parca si combinatia asta era prea „goala”. Asa ca am decis sa adaug si alte cantece, overexposed si sau enervante si sa creez cel mai enervant mashup ever.

Deci e trolling la greu. Ca sa va convingeti, va dau de la inceput lista de cantece:
PSY – Gangnam Style
Cheeky girls – The cheeky song
O-Zone – Dragostea din Tei
Rick Astley – Never gonna give you up
Rebecca Black – Friday
Carly Rae Jepsen – Call me maybe
Lady Gaga – Poker face
One Direction – What makes you beautiful
Adele – Set fire to the rain
Kesha – Tik Tok
Justin Bieber – Baby
Nicki Minaj – Starships

Si aici este numai scheletul Dragostea din Tei / Gangnam Style:

Lasă un răspuns

