Am noroc la castigat carti!

Am participat la tot felul de concursuri la viata mea, de la loz in plic pana la concursurile Pepsi (si acum am mormanul de capace intr-o punga in biblioteca), dar parca nu am noroc decat la carti!

Imediat ce am participat pe FB la concursul care oferea ca premiu cartea „1000 de intrebari si raspunsuri pentru rezidentiat” am castigat-o! Si acum, la 3 zile dupa ce am inceput sa particip la concursul din Ring ce ofera ca premiu carti, am castigat again!
Totusi, sper ca acea carte de la editura Litera sa nu fie SF; am castigat-o fix la intrebarea daca autorii romani ar trebui sa scrie mai multe carti SF…

Anyway, later edit ca sa va spun exact ce carte e; trebuie sa ma duc sa o iau fix de la sediul lor din Vitan-Barzesti…le sigh…de ce trebuie sa aveti toti sedii la (mama naibii?) capetele opuse ale Bucurestiului? Abia mi-am revenit din „aventura” Adevarul Holding cu luatul pachetului din Pajura…and it is a very scary area, cu caini agresivi si pustie chiar si la orele 12-13, dar colectia Sherlock Holmes a meritat! Este excelenta!

(dar ma jur, de acum daca mai cumpar ceva de la ei prefer sa platesc transport decat sa mai dau pe acolo)

*later edit: cartea este „Cand Dumnezeu era iepure” de Sarah Winman. Din ce am citit pe coperta 4, pare o lectura ce merita, dar inca nu am timp – vreau sa temin Sherlock Holmes inainte sa ma apuc de aceasta carte.

Lasă un răspuns

