Amintiri din copilarie.

Azi este ziua surorii mele Raluca si dupa tort am stat si am depanat amintiri. Cica parintii au scapat-o cand era bebelus de doua ori, tata in fata la EVA a scapat-o fix in cap (mama a aflat abia astazi de chestia asta) si mama a scapat-o in fata la ASE (destiny?, desi acum Raluca e la drept).
Reactia Ralucai: „cum, pai voi m-ati scapat de doua ori si eu nu am dreptul sa scap nici un pahar?”
Apoi, cand Raluca a mai crescut, la mare ii spunea tatalui nostru despre pisici: „buni cand taie gainile da ghearele si pielitele la pisici, dar si oamenii au gheare si pielite, deci pisicile mananca oameni.” Intr-o zi, tot la mare (stateam in gazda la Costinesti), Raluca a vazut un muncitor car punea faianta, si atunci se castiga bine din asta. S-a dus la el si l-a intrebat ce face, iar el i-a raspuns ca pune faianta, e o meserie foarte importanta si banoasa. La care ea raspunde: „da, dar te murdaresti pe maini.”

Iar eu am aflat ca prima mea amintire nu e de fapt prima mea amintire. Prima mea amintire e de la 4 ani, momentul in care mama a decis sa ma culturalizeze, sa aflu despre pietre, planete si dinozauri si ghici cum a facut asta??? M-a trimit cu tata la Jurassic Park. Yup. Si am rezistat fix pana la scena cand dinozaurii mici ii fugareau pe aia prin iarba inalta. Dixit tata:
„A rezistat cand a venit T-Rex-ul si l-a mancat pe ala, dar nu cand a venit scena cu fugaritul prin iarba. La inceput am vazut ca i-a intepenit piciorul de frica. Apoi n-am mai vazut-o, se bagase sub scaun.” Ceea ce imi amintesc sunt scenele astea si faptul ca tata m-a scos din cinematograf iar eu ma simteam vinovata ca din cauza mea nu poate vedea tot filmul, a pierdut si banii dati pe bilete si nu o sa stie cum se termina.
Dar by all Gods, cum poti sa ii faci asta copilului tau? I-am spus mamei: daca vroiai sa ma culturalizezi, nu puteai sa il trimiti cu mine la Antipa si la muzeul de geologie? La care mama zice senina: „copilul meu viteaz!”

Nu-i de mirare ca sunt atat de fricoasa acum. As fi preferat sa fi fost si eu scapata de doua ori. Pe mine m-a scapat doar mama o data in parc 🙂

Lasă un răspuns

