Yup, mi-a venit cartea!

A venit pe 13, am primit pachetul pe 14 si scriu acest post acum pentru ca am reusit sa fac si eu o poza de calitate (as in, mi-a facut-o Doriana).
Pentru ca nu am credit card, m-a ajutat Doriana sa imi comand cartile si pachetul a mers la ea. Mi l-a adus la facultate pe 14 si da, una dintre cele 5 carti normal a ajuns la ea, cu dedicatie si autograf! Si asta e poza:

919892_10151656061760152_36988934_o

Pentru toti cei care isi comanda de pe CreateSpace, ei folosesc serviciul DHL deci vine curier acasa;)) dar suna cu 10 minute inainte sa vina la tine, so it’s cool. ~

Si dupa ce va mai trece prin niste corectari si reeditari (inclusiv coperta, I can’t believe ca nu am incadrat bine doua poze in polaroid frames si se vede 😦 ) o sa o fac si publica. Va fi pe Amazon.

Mirule, iti dau si tie una data viitoare cand ne vedem; am auzit ca iti place sa citesti! 😀

2 gânduri despre „Yup, mi-a venit cartea!

Lasă un răspuns

