Bratari de ziua copilului!

Acum patru zile am gasit pe friendship-bracelets un pattern roz cu mov cu iepurasi albi. Am stiut ca era prea frumos si vroiam neaparat sa il fac, dar roz…
Apoi mi-am amintit ca fetita vecinului este mereu in roz, asa ca am decis sa i-o fac ei. Zis si facut, si dupa 4 zile si 18 fire, a rezultat chestia asta:
Bratara iepurasi

Si ca sa nu se supere Gabi, vecinuta un pic mai mare (but still, gradi level) din partea cealalta, i-am facut si ei o bratara cu buburuze, toata realizata astazi.
Bratara buburuze

Am finisat cu lac pentru a nu se distruge firele, dar pentru ca am avut doar lacul cu sclipici al surorii mele, pe ala l-am folosit. Rezultatul a fost interesant 😉 I liked it. Si, bineinteles, si ele!

2 gânduri despre „Bratari de ziua copilului!

    • Yeah, m-am uitat la Scrubs ;))
      Thanks! De fapt, mama mi-a adus aminte ca pe 1 iunie e ziua copilului; eu le-as fi facut „fara ocazie” si intr-un ritm mai lent daca nu imi spunea ea, mai ales ca in prima seara am facut alergie la roz. Serios, vedeam prea mult roz in fata ochilor si mi s-a facut rau :))

Lasă un răspuns

