Creioane colorate „shitty quality”

Am decis sa imi cumpar niste creioane colorate, Jumbo size, ca sa colorez/subliniez pe xeroxul capitolelor pentru rezi. Zis si facut, doar ca locul in care am gasit mirobolantele creioane Jumbo a fost complexul SIR. Si asa fericita eram ca am dat doar 10 RON pe ele (acelasi pret ca acum 6 ani cand ma pregateam pentru admitere cu aceste creioane)!

DSCF6423

Am ramas socata cand m-am uitat inauntru si am costatat ca astia nici macar invelisul nu il facusera ca lumea (acea culoare piersica trebuie sa fie de fapt un roz mai tare) si movul nu avea varf. Not to mention, mai nou erau doua rozuri in loc de doua maro-uri. Dar hai, treaca mearga.

DSCF6426

Apoi, am incercat sa ascut movul, si dupa doua miscari intr-o ascutitoare de calitate care nu mi-a mai facut probleme pana acum, a rezultat chestia asta:

varf prost

This is a new low chiar si pentru creioane contrafacute. Bani aruncati in vant. 😦

Lasă un răspuns

