Bratari noi!

(realizate in ultimile 4 zile una dupa alta, spre disperarea mamei mele)

Prima bratara inceputa a fost cea cu golden snitches; pentru ca vroiam sa nu lucrez ceva dificil, am ales modelul cu mai putine fire si l-am terminat in aceeasi zi, in aproximativ doua ore. De data asta mi-am luat lac de unghii transparent fara nici un fel de sclipici si am finisat-o frumos.

Bratara snitches

Inceputa in aceeasi zi, bratara cu paws pentru sora mea care m-am batut la cap ca „de ce le fac altora si ei nu”? Modelul si culorile sunt alese de ea. Eu personal as fi ales culori mai apropiate de animalul respectiv, care nu va fi niciodata albastru. Dar pentru ea, urmele albe sunt urme de faina, si albastrul e probabil…un covor?

Bratara paws

Dupa ce am terminat bratara ei, am inceput sa lucrez la my pride – bratara cu Ravenclaw, care insemna 3 culori. Pentru a sti cum sa introduc a treia culoare, am invatat din acest tutorial, pe care il pun aici pentru altii care au avut aceleasi dificultati ca si mine:

Si asa a iesit bratara:
Bratara Ravenclaw

Si asa arata mana mea astazi:
Bratara la mana

Si am asta in plan in weekend/saptamana viitoare:
53107 n

2 gânduri despre „Bratari noi!

    • Well, pick one si ti-o fac! Sau mai bine, du-te pe friendship-bracelets.net, alege un model normal sau alpha de 18 fire sau mai putin si ti-l fac. I have to pay you for the prom make-up session somehow ;))

Lasă un răspuns

