Bufnita a intarziat

A intarziat cam 14 ani cu scrisoarea mea de la Hogwarts, dar treaca-mearga, am iertat-o pentru ca era cute.

bufnita

Glumesc, desigur.
De fapt, pisica mea Misha, spaima zburatoarelor, a prins-o cumva pe balcon (nu am vazut scena) si a adus-o in casa, tinandu-i in colti o aripa, dau mai degraba niste pene din aripa, pentru ca bufnita nu parea ranita si nu a avut nici o dificultate in a zbura cand am fortat-o pe Misha sa ii dea drumul si am scos-o din camera ca sa calmez bufnita.

Am deschis larg usa de la balcon, asteptand sa iasa, dar uitasem, na, ca animalul nocturn va fi dezorientat de lumina puternica din camera, si puiul de bufnita a zburat in linie dreapta si s-a izbit cand de geamul inchis de langa usa deschis, cand de perete, mereu in acelasi loc. Apoi a cazut in pat. In cele din urma a urcat si tata sa vada ce-i cu zgomotele (mai mult cele facute de mine, pentru ca bufnita cu a scos nici un zgomot) si a luat-o in mana, ocazie cu care eu am facut cateva poze pentru FaceBook si tumblr (si acum, si blog).

Apoi, amandoi am dus-o jos si tata vroia sa o hraneasca cu mancare de pisici din conserva, dar eu i-am zis ca ar avea mai mult succes daca ii vaneaza un soricel pe masura ei. Mama, superstitioasa, tipa sa luam bufnita de acolo ca aduce vesti rele si prostii de astea in timp ce tata si cu mine radeam (de mama).
Bufnita a refuzat mancarea de conserva (no surprises here, animalul stia ca mananca 3% carne, 97% scarbosenii si E-uri) asa ca am decis sa ii dam drumul si gata. Am dus-o inapoi pe balcon, de data asta am iesit pe balcon si tata i-a dat drumul. A zburat in linie dreapta, glont spre padure si nu cred ca o sa mai vine sa vaneze prin partile astea.

…apoi am hranit pisica.
––––––––––––––––––––––––––––––––––
Aceasta este „criminala”:
Misha

PS: Mama a primit un telefon in ziua urmatoare de la o prietena/ruda indepartata al carui tata are cancer. Si mama a zis: „si uite ca am primit si vestea proasta!” I rolled my eyes. Nu vad cum prezenta unei bufnite a determinat-o pe acea doamna sa o sune pe mama mai mult decat cunoasterea faptului ca mama e doctor si se poate folosi de relatiile ei. Like, for real?

Un gând despre „Bufnita a intarziat

  1. De ce nu am văzut articolul mai devreme?
    asdfghjkl
    Pisica e superbă şi bufniţa la fel.
    Been there, done that. Că am avut şi eu o bufniţă timp de vreo săptămână. Şi mi-a făcut mâinile varză în timpul încercărilor de a o hrăni. Dar a reuşit să zboare din nou şi a plecat.

    Love the cat, tho’.

Lasă un răspuns

