Sora mea este epica!

Eh, nu ma intelegeti gresit. Raluca are momentele ei cand ma scoate din sarite cu toate povestile ei cand nu am chef sa le ascult, momentele ei cand ma indoiesc de sanatatea ei mintala, momentele ei cand este extrem de amuzanta (in general, cand imita pe cineva sau chiar face glume), si momentele ei cand face toate chestiile astea la un loc si devine EPICA.

Let me explain the backgroud.

Sora mea arata foarte bine. Foarte bine. De aceea, taranii din comuna (97% din barbati) se iau de ea, intreband chestii de la cat e tariful pana la faci trotuarul si chiar remarcand „ne bagi in boale!”. Pentru ca da, mai nou, facutul de jogging in adidasi si pantaloni scurti = facut trotuarul.
Si totusi, Raluca mai are curajul sa iasa in casa. Dar are o asemenea scarba absoluta de barbati, incat…
ultimul care a intrebat-o daca face trotuarul s-a ales cu replica „Iti pun capul pe ghilotina!” si a plecat speriat. Dar nu despre asta vorbesc aici.

Fix luni, cand trebuia sa imi duc licenta la secretariat sa o predau, trebuiau sa vina si niste muncitori care sa ne aduca un frigider mic pentru bunica mea care nu mai poate urca/cobori scari, mai mult pentru bauturi decat mancare, so unul mic.

Dupa ce am fost stresata pe rand de tata, mama si Raluca care vroiau sa stie din ora in juma de ora in 10 minute cand ajung eu acasa, am ajuns fix cu 2 minute dupa ce au plecat ei (am apucat sa ii vad cum faceau cotul fix cand intram eu pe strada), si oh…nu am regretat deloc!

Mama si tata si-au facut griji sa o lase numai pe Raluca sa ii primeasca pe astia, but they shouldn’t have *evil face*.

Raluca mi-a povestit intr-un suflet cum magazinul Carrefour i-a trimis pe Shaggy si Shaggy cu Tourette sa aduca frigiderul. So…am un caine mai „entuziasmat” in curte, rau de gura si care mai vine pe la om, dar nu musca. Insa, mama, cum sare si cum latra! Ei bine, mama i-a spus Ralucai sa ii dea drumul lui Batman pe strada, ca sa nu fie probleme cand ajung ei, si sa ii astepte la poarta.

Raluca i-a dat drumul cainelui pe strada si i-a asteptat la balcon, asa ca, atunci cand au ajuns, cainele curios s-a intors si s-a cam dat la ei. Raluca nici nu apucase sa se aranjeze (se trezeste tarziu), asa ca a coborat cu parul valvoi (nu apucase sa se pieptene) si cand unul dintre ei incepuse sa il injure pe Batman, Raluca a iesit senina si le-a spus zambind: „Batman este bulangiu pentru ca este barbat! Poftiti in casa!” Apoi, cand ei intrau cu frigiderul, a inceput sa rada din senin si ala cu injuraturile o intreaba: „De ce razi, fetito?” la care ea: „A, mi-am amintit cand l-a lasat Batman in fundul gol pe un vecin!” (that never happened; a infipt coltii o data in niste blugi de-ai lui, dar nu la modul ca i-a rupt; just punctured them).
Aia au ramas paralizati, desigur, si au intrat repede in casa cu micul frigider.
In casa, Kitty a facut ochii mari si a fugit, iar Pisa i-a stuchit (i-a scuipat) si a fugit. Aia au sarit in sus de frica, ca in Scooby Doo. La care Raluca, la fel de senina, explica: „Pisa este cea mai periculoasa pisica din aceasta casa. Musca ca un sarpe!”
Ei vroiau sa lase in hol frigiderul, sa ii dea hartiile sa le semneze mai repede si sa plece, dar Raluca le-a spus rar, calm si cu seninatate: „Stati asa, ca nu ati terminat. Trebuie sa duceti la etaj frigiderul pentru ca asa a spus mama!” Iar aia, cu frica in san au urcat frigiderul si au coborat repede. I-au dat hartiile Ralucai grabiti, gen „semneaza aici…si aici”…iar intre timp unul dintre ei a observat acvariul si aproape si-a bagat mana acolo ca se joace cu pestii. Raluca l-a vazut, s-a oprit din semnat si la fel de senina i-a spus: „Nu bagati mana acolo, ca sunt piranha! Erau mai multi, dar s-au mancat intre ei. Dar vedeti, e unul batut cu ochiul lovit. Ii pune tata substanta in apa ca sa se vindece.” Ala a paralizat iar.
Raluca le-a dat vinul, aia „Multumim, papusa, la revedere!” Iar Raluca le-am raspuns: „Mai veniti pe la noi, sau nu mai aveti curaj?” all the while facandu-le cu mana incet si elegant, ca regina Angliei. Apoi, cu chiu cu vai Raluca a tinut cainele si aia au fugit in masina.

Cum stiu eu cum le-a vorbit Raluca daca nu am asistat la conversatie? She reenacted the scene. Eu ma tineam cu mainile de burta cand imi povestea, deja ma tineam sa nu cad de pe scaun de ras, si ea nu pricepea de ce le-a fost frica. Eu i-am spus Ralucai ca din ce mi-a povestit, ea parea sa fie cea mai periculoasa creatura din casa, adica a parut ca e psihopata.
La care ea face: „Ba nu, ca au plecat normal…fugind!” La care eu: „Da, asa pleaca (fug) oamenii si din casa Morticiei Addams!”

Mama spune ca Raluca s-a razbunat asa pe toti barbatii, dar eu cred ca sora mea este capabila de…mult mai mult. Which is why, data viitoare cand asteptam un pachet, eu iar ma fac nevazuta. I mean, Raluca e atat de stralucitoare in absenta mea!

I just love my sister!

2 gânduri despre „Sora mea este epica!

    • Nah, nu ii uraste pe toti – doar pe taranii astia care se iau de ea, si care inseamna cam 95% din locuitorii comunei. 😦 Dar nu are nici o problema cu baietii de varsta ei sau cu barbatii educati din Bucuresti (si da, crede-ma, chiar si cocalarii sau tiganii din Bucuresti au mai mult bun simt decat astia).

Lasă un răspuns

