Ultimile bratari facute

Titlul ar trebui sa fie „ultimile bratari facute inainte de Halloween swap”, pentru care o sa scriu un post separat.

So yeah, v-am promis o bratara cu Sherlocked, si am facut-o, in culorile alese de colega mea.

Bratara-sherlocked

A mai fost ziua unei colege, iar colega poarta numai rosu si negru si pentru ca am aflat destul de tarziu si am avut si de invatat, mi-am permis doar un model mai simplu.

Bratara-arrow

Dun!Dun!Dun! It’s Batman, facut pentru ziua de nastere of my best friend! Chiar ma gandeam ce bratara sa mai fac, ma bucur ca am gasit acest pattern!
Bratara-batman

Si in curand va fi si ziua bunicii mele; ea nu poarta bratari, dar citeste carti si ce poate fi mai potrivit decat un semn de carte? Mi-am zis sa ii fac unul cu flori, si am gasit acest pattern cu hibiscus si m-am indragostit de el!
Bratara-hibiscus

Iar chestia cu Halloween Swap este un eveniment care are loc pe friendship-bracelets.net; trimitem una sau mai multe bratari Hallowee-themed sau/si cu culori de Halloween (in special mov, portocaliu si negru) si primim bratari facute de altcineva. Deadline-ul de trimitere (de fapt, de ajuns la tipa care a initiat treaba si locuieste in SUA) este de 23 sept. Cand primesc bratarile, o sa fac poze si scriu post-ul.

Ciao!

Lasă un răspuns

