Fractura de epifiza distala radiala pe os osteoporotic este anime-ul meu preferat!

Sau cum sa treci printr-o prezentare a lucrarii de diploma fara sa screw it up.

Indrumatoarea mi-a spus: prefa-te ca e un anime pe care il prezinti unei comisii. Eu nici nu m-am mai gandit ca e un anime, dar mi-am iubit tema, ca sa spun asa: my baaaaby!!!, si probabil asta s-a vazut.
Da, a fost bebelusul meu timp de un an si un pic, si ajungi sa il iubesti la sfarsit!

Cand am ajuns in fata lor, nimic nu a mai contat. M-am consumat putin inainte sa intru in sala; nu e chiar usor sa fii prima care prezinta cu colegii in sala (damn it, nume de familie care incepe cu „Ba”), pentru ca avusesem fix o zi ca sa imi fac/repet/invat prezentarea, si de asta credeam ca stau mai prost decat toti ceilalti si o sa ma fac de ras. Nici macar nu imi era frica de comisie sau de intrebarile lor – doar de cum as fi putut sa o dau in bara. But, to my susprise, prezentarea a iesit chiar bine! Nu m-am incurcat, nu m-am balbait, nu mi-a tremurat vocea, a iesit ca la cea mai buna repetitie a mea si la sfarsit m-au si felicitat membri comisiei. Comisia (ortopedie + radiologie) a fost cu adevarat alcatuita din trei domni si o doamna. Sa tot dai examen cu dumnealor! Si am luat 10.
Am ramas putin socata, pentru ca pentru mine examenele si prezentarile orale de obicei sunt o corvoada si nu se termina ok, so this is a big step forward si ma simt mult mai increzatoare pentru viitoarea prezentare (mda, rezidentii fac multe prezentari, o sa lucrez cu powerpoint-ul ala pana o sa imi iasa pe nas).

So anyway, yours trully e acum doctor medic. E cu adevarat halucinant cat de repede au trecut acesti sase ani. Aproape imi pare rau sa imi iau la revedere de la colegii mei (oameni deosebiti), dar promisiunea ca o sa facem reuniuni dupa rezi mi-a mai redus din regret.

In cateva zile avem ceremonia de terminare a facultatii si in ziua urmatoare balul. Iar yours trully a facut filmul cu pozele pentru seria mea, si cred ca va fi unul dintre cele mai bune (suntem 12 serii). I can’t wait to bask in the glory of crushing every other video maker there. *evil grin*
Sper doar sa rezist cu stoicism cand vad vreun video facut asa, sa fie, fara nici un fel de sincronizare si plin de greseli (ce sa faci, acum sunt „experta” in editare!).
Believe it or not, eu am facut si beat sync, si lyrics sync in video-ul meu. Da, atat de nebuni suntem noi, seria 2! Si cred ca in seara de 2 oct il pun si pe youtube, si link aici, so look forward to it!

Edit – iata opera de arta!

4 gânduri despre „Fractura de epifiza distala radiala pe os osteoporotic este anime-ul meu preferat!

  1. Filmuletul seriei noastre a fost cel mai tare! Adineaori am ascultat din nou videoclipul pe care mi l-ai facut de ziua mea anul trecut. Indeed, una din serii si-a facut filmuletul pe melodia aia :))

Lasă un răspuns

